Sabtu, 10 Jun 2017

Repair Pendrive yang tak boleh format?

Ada customer hantar pendrive yang tak boleh nak format, hampir 2 jam aku try nak baiki benda tu. Macam-macam dah aku buat termasuklah format,scan virus tapi semuanya takde kesan keatas pendrive tu.

 Jam demi jam berlalu, akhirnya aku terjumpa software yang nampak agak lekeh tapi software inilah yang membantu membaiki pendrive customer termasuk juga pendrive kawan-kawan yang lain.

Jadi hari ini rasanya aku patut berkongsi dengan anda semua tentang software ini Cara nak guna takdelah payah sangat ,ikut je step di bawah ni:

1.Anda download dulu software ni.
Download -Repair Pendrive Software

2.Perhatian!.sebelum run program tu, masukkan dulu pendrive.

3.Selepas pendrive sudah dimasukkan, baru run program tu dan ia akan terus detect pendrive anda dan tunggu sampai siap.

Jadi hanya itu je step yang perlu anda buat bagi repair pendrive yang rosak/tak boleh format.Tak perlu lagi nak susah-susah cari software/program yang hebat ,cukup dengan program ni je dah memadai untuk memulihkan pendrive anda.



selamat mencuba!!!

3 ulasan:

  1. Terima kasih..... sangat membantu

    BalasPadam
  2. bagaimana kalau pendrive tu dah x boleh read, tapi ada data yg betul2 penting yg kita nak selamatkan.. ada tak cara?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku ada masalah yang sama ...macana nak buat yerr

      Padam

Adbox